Blogg designen

Hej Bloggers!
 
Då är jag klar med min design, rätt nöjd med basfärgerna, hittat ett grattis blogg utseende som duger. De som kostar finns det ju massa riktigt snygga, trist att det ska kosta PRO eller att man köper filer någon annanstans :(
 
OBS!!
En kommentar från Er, garanterar besök på Er blogg och kommentarer, riktigt bra inlägg belönas även med bloglovin, från min sida...
 
 
Skulle dessutom vilja ha ett galleri som är 5bredd X 4Höjd antal bilder/sida(Index) men det kostar nog en del det med tyvärr, hade jag varit runt tonåren hade jag kanske pluggat PHP och skapat själv men nu är det så att ja den tiden är förbi mig..
 
Vore kul veta vad ni andra Bloggare tycker om bloggen design messigt sen om ni vill lägga till något som ex att jag ska blogga om något ämne, dock ej mode, style, inga märkes pryttlar heller, design funkar mest då utseenden på bloggar och andra internet sidor.
 
 
 
Rocka Lugnt!
https://www.youtube.com/watch?v=xtWBiX527sk
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - emma:

Om du har tid och tålamod så kan du nog fixa allt det där utan proteman genom att sitta och ändra i stilmallen :) Du kan söka dig fram på google så kommer du säkert hitta någon som visar på en tutorial hur du gör! :)

Svar: Jo jag försöker! trevlig blog du har iaf :D
Sorry för sent svar fick mailet om din kommentar idag, 2 dygn senare, fattar inte vad blogg.se håller på med!!
men men tacksam för svar...
Andreas

#2 - - malin:

Kollar runt lite ... ser bra ut :)

Svar: tackar, trevlig blogg du har...
blogglovin blev det
Andreas

Upp