Blogg.se frustration...

Hej Bloggers!
 

Vaknade tidigt idag, tack katter, känner mig dock inte så utvilad.
Fortfarande massor av fel på blogg.se, fick nyss ett mail om en kommentar som jag fick för 2 dagar sen.
Att kontakta administration verkar ju vara helt lönlöst, hittar ingenting om ägare eller dylikt för att kontakta dem, bara "redaktören" som inte svarar på ett enda mail man sänder dem. Verkar ju rätt öde och övergivet på denna administration, Sahara öknen, hur högt man än försöker skrika åt dem att göra något åt dessa laggningar som är nästintill övertydliga.
Tycker verkligen synd om er som lagt ut pengar på denn sida.och inte får något för det. Det som är mest störande i detta tycker jag nog är att de inte svarar på mailen som de borde bli överösta av om man läser i forumet om att ni andra väntar på svar från dem pengarna ni lagt ut, bloggar som inte fungerar, funktioner som inte ens startar. Ett exempel är ju att när jag vill söka i forumet, klickar på länken men kommer bara till övre delen av forum sidan startsida, menar FIXA!!
 
Det är för mig helt ofatbart att Blogg.se har låtit det gå så här långt!!
 
 
 
Rocka Lugnt!!
 
 
Allmänt | |
Upp