Fredag kväll...

Hej Bloggers!

Då sitter man här igen efter en ganska lugn dag. Passade på att blunda lite när Ludvig var med sin "brorsa", som de kallar varandra just av den enkla anledningen att de har samma intressen och kan verkligen prata, enligt honom.Inget genetiskt alltså.

Har hunnit med det mesta idag, troligen för att grabben var hos sin "brorsa". Det blev handlat, tvättat, plockat, surfat, planerat inför i morgon. Även fixat några filmer till grabbens surfplatta.

Som ny bloggare här på blogg.se har jag hunnit med en del bloggar här, fast måste säga att det borde vara bättre som ex kommentarer som plingar i mailen och syns först 13 - 16h senare. Lika så se till att Bloglovin och andra ställen på sidan som startsidan byter ut bloggar inte bara ha top/hög poäng bloggar synliga endast, för jag förstår dem som köper PRO vill synas och jag fattar å inte varför det vid mina 6 - 8 inloggningar varit exakt de samma?? En sak som borde läggas till synligt för alla på startsidan även som inloggad, de senaste, säg 10 inläggen från vilken bloggare som helst PRO eller inte. I dessa syften förstår jag dem som väljer wordpress istället.

Att en sida ska fungera hänger på ägaren och dess administratörer, inte användaren!! Så man vill nästan uppmana Alla användare att sluta köpa PRO tills de ser till att sidan fungerar 100%, eller har jag fel?

I morgon blir det Cosmonova och gå på en 40 min lång film om ja vem vet, det ska bli kul.
Nu åter till lite surfande och att vara nät social, hitta något annat att blogga om eller visa.

Rocka Lugnt!
Allmänt | |
Upp